حمله راکتی حزب‌الله برای نخستین بار به شهرک صهیونیست نشین تسوریال انفجارهای شدید در حیفا و عکا در سرزمین‌های اشغالی باقری حادثه تیراندازی در عمان را محکوم کرد نانسی پلوسی از هریس حمایت کرد مقامات امنیتی اسرائیل با خروج از غزه موافقت کردند باقری‌کنی: حمایت بی‌دریغ یمن از مردم مظلوم غزه مایه مباهات امت اسلامی است حزب‌الله لبنان محل استقرار نظامیان صهیونیست را هدف قرار داد یورش نظامیان صهیونیست به «طولکرم» (یکم مرداد ۱۴۰۳) نیروی دریایی سپاه: شناور خارجی حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس را توقیف کردیم (یکم مرداد ۱۴۰۳) نگرانی سخنگوی «گوترش» از حمله اسرائیل به یمن حمله اسرائیل به خان‌یونس ۷۰ شهید و بیش از ۲۰۰ مجروح برجای گذاشت (یکم مرداد ۱۴۰۳) ایروانی: ایران کاملاً متعهد به کمک به راه‌حل سیاسی بحران سوریه است آیین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) انهدام جنگ‌افزارهای متجاوز صهیونیستی از سوی قسام پزشکیان: حساب مردمی که به هر دلیلی ناراضی هستند، از دشمنان و بددلان جداست حملات سنگین مقاومت لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی + فیلم (یکم مرداد ۱۴۰۳) حمله وزیر تندرو رژیم صهیونیستی به ارتش اسرائیل فرماندار یک ایالت آمریکا: «ترامپ» یک جنایتکار، مرتکب تجاوز جنسی و دروغگوی مادرزاد است العربیه مدعی توقیف نفتکشی باپرچم «توگو» در ۶۱ مایلی بوشهر شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) اردوغان و بشار اسد دیدار می‌کنند؟
سرخط خبرها

آمادگی کامل پلیس برای نوروز ۱۴۰۲ | سردار رادان: حدود ۵ درصد مردم قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‌کنند

  • کد خبر: ۱۵۵۰۴۲
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
آمادگی کامل پلیس برای نوروز ۱۴۰۲ | سردار رادان: حدود ۵ درصد مردم قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‌کنند
فرمانده کل انتظامی کشور از اهتمام و آمادگی کامل پلیس برای نوروز ۱۴۰۲ خبرداد

به گزارش شهرآرانیوز، سردار احمدرضا رادان در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات ایمنی سفر نوروز ۱۴۰۲ ضمن گرامی‌داشت اعیاد شعبان و با اشاره به اجرای طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۲ اظهار داشت: از امروز ۸۷ هزار نفر از مردان مرد در حوزه ایمنی و ترافیک دور هم جمع شدند تا هم قسم شوند که تلاش کنند در نوروز ۱۴۰۲ پرهیز از خطر، نشاط بهار، آرامش در سفر را به مردم عزیز ایران هدیه کنند.

وی خطاب به نیرو‌های راهور گفت: اقدام شما در مسیر خدمت می‌تواند خاطره‌انگیز باشد و شادترین لحظات را برای مردم در سفر به ارمغان بیاورد. ما قرار گذاشتیم و هم قسم هستیم در خدمت مردم باشیم و برای آسایش مردم در تعطیلات از هیچ کوششی دریغ نکنیم. حضور به‌موقع، به هنگام و مناسب نیرو‌های امداد و نجات، حوزه راه و انتظامی می‌تواند ارمغان سلامت، ایمنی و آرامش در سفر را به مردم دهد.

فرمانده کل انتظامی با اشاره به قانونمندی اکثریت مردم کشور بیان کرد: تعداد کسانی که مقررات راهور و رانندگی را رعایت نمی‌کنند، حدود ۵ درصد هستند و ۹۵ درصد مردم خود را ملزم به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می‌دانند. از همه مردم خواهش می‌کنیم حالا که ما برای آرامش شما هم قسم شدیم، مردم هم برای آرامش خود با ما همراه باشند.

سردار رادان با تاکید بر پرهیز از ادامه سفر در هنگام خستگی گفت: خستگی سم سفر است و راه‌های ایران اسلامی آنقدر جذاب است که استراحت در سفر خود شعفی مضاعف دارد، از مردم می‌خواهیم که با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی وبا حفظ سلامت خود، اثرگذاری فعالیت خدمت گذاران را نشان دهند. خدمت باید با ادب و اقتدار باشد و امیدوارم نوروزی آرام و سالم برای مردم و همه باشد تا خستگی ۸۷ هزار نفری که در جاده‌ها مستقر هستند به در شود.

فرمانده کل انتظامی کشور در پایان خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ و قبل از آن تمام تلاش خود را داریم تا امنیت و نظم در جامعه و در تمامی ابعاد، شهر‌ها، جاده‌ها، منازل و خیابان‌ها جاری و ساری باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->